3ds max 2016-da polygon

3ds max 2016-da polygon-a basıb fiqurun müxtəlif tərəflərinə basanda ancaq basdığım tərəf seçilmiş olur, hər yenisinə basanda əvvəlkinin seçilmiş olması gedir. əslində elə olmalı deyil, bir çox videoya baxmışam bu funksiya istifadə edilən onlarda elə olmur. və ümumiyyətlə insert vertex bölməsi yoxdu. necə düzəldim?

Verilmiş cavablar və yazılan şərhlər (3 cavab var)

maxxam (2015-08-11 10:47:27)
, hər yenisinə basanda əvvəlkinin seçilmiş olması gedir başa düşmədim. ?! Yəni ki 5ci poligonu basanda 4 ci poligon seçilir ? Əgər sizə Lazım olan poligonları seçmək istəyirsizsə CTRL basmaq lazımdı (Komputerdəki fileları seçən kimi ) -əgər səhv poligonu seçmisizsə ALT + lazım olmayan poligon Vertex- keçmək üçün qısa yol 1 dir Edge - 2 Border-3 Poligon -4 Element -5 basmaq (keybordan ) lazımdır Yada editable mesh / editable poly -dan yanında olan + işarəsini açıb seçmək lazımdı Yada http://i.imgur.com/dNe5HZ8.jpg?1 şəkildə görsənən qırmız nöqtər -Vertex üçbucaq içi boş edge üçbucaq içi dolu Border Kvadrat -Poligon Kub element-dir

Assasin_04 (2015-08-10 16:29:51)
http://i.imgur.com/dNe5HZ8.jpg?1 elə bir şey deyil. gümanki yeni versiyada dəyişiblər videolarda daha əvvəlkilər idi. sadəcə mən ümumiyyətlə proqrama yeni başladığım üçün çox qurdalamaqda istəmirəm qarışdırmayım deyə. onu tapmağa və bu seçmək məsələsində köməklik edilsə sevinərəm

Mr_Tural (2015-08-10 16:05:25)
neçə vaxtdır o programla çaışıram hələki elə problemlə qarşılaşmamışam bəlkə siz quraşdırmada nəsə səhv etmisiz? silib yenidən yükləməyi yoxlamaq istərdiz? anlamadım ki vertex bölməsi necə yox ola bilər kişəkilləridə çəkib qoyun daha aydın olsun

Mövzu üzrə bənzər suallara da baxa bilərsiniz.

3ds max texture

3ds Max kursu.

render düzgün istiqamətdə olmur

3D Max tələblər

Autocad

3ds max-da vray-ın materialları açılmır