He qaqas En meshuru indi mayadi animasiyada 3d maxda butun gucunu mayaya verib.umimiyetle bacariq lazimdi ustunde salismaq lazimdi.
Nə yöndə istifadə edəcəyindən asılıdır. Əgər motion graphic, tv broadcast və s sahəyə yönəlmisənsə Cinema 4D əla seçimdi. Zatən proqramın ana xəttini tutanandan sonra digər 3D proqramlarda işləmək sənə yad gəlməyəcək. Partikllar ilə, su, qar və s tipli şeylər üçün Houdini məsləhətdir. Animasiya filmlərində böyük bir komanda, fərqli proqramlar ilə işlədiyindən demək olmaz ki, "3D Max"ı öyrən film çək.
Məsələn sırf modelling sahəsində biliyini yüksəltsən, necə deyərlər "həmişə çörəyin var". ))
Ən bəsit modelleri, obj satmaqdan tutmuş, xarici qurumlara cv göndərməyə qədər yolun var...
free birşey axtarirsansa Blender ))
Hə))) Yaman çaşbaş durumdayam, hələ bir az da araşdırım, görüm, hansı software'də qalacam
1. Dediyiniz rigging səhəsində yəgin C4D ona görə məşhur deyil ki - ondanda rahat , dərin işləyə bilən programlar var - Geniş kütlədə architectural visualization ,TV və Reklam çarxlarının yaradılmasında kimi işlənilir.
2. C4D - başqa sahələrə işləndiyini (export edildiyi ) görməmişəm (misal üçün oyun modelləmə) , axtarsaz heç cizgifilmi bir o qədərdə sahəsində də rast gəlinmir (təlab olnumur ).
3. 3DS MAX -/ Maya da Rigging - barəsində heçnə deyə bilmirəm.
4. 3D yox daha dəqiq CG . Bu sahələri var : modelləmə , Sadə 3d motion (misal üçün Lumion 3D ) , architectural visualization , Rendering, Lighting, Texturing , Animation , Compositing , Oyun Proqramlaşdırma
PS(2) : proqramın rigging'i necədir soruşarkən animasiyanı nəzərdə tuturdum. məsələn, ağız tərpənməsi, hərəkət və s. eləmək cəhətdən rahatdırmı?
İndicə onu da öyrəndim ki, C4d'nin axsadığı çox məqamlar olurmuşe, o, sadəcə, motion graphics üçün məsləhətdir. Maya isə hətta sənaye standartı sayılırmış :( Hansısa fikriniz var?