render düzgün istiqamətdə olmur

3ds max-da vrayla render edəndə məsələn front-dadırsa render pəncərəsində o left tərəfindən görsənir. yəni olduğu yox başqa istiqamətini render edir obyektin. vrayı silib təzədən yazdım düzəldi başqalarında amma mənim elə olduğu vaxt düzəltdiyim obyektdə yenə elə olur. həmin obyketdi export selected-lə ekxport edib yeni faylda yoxlayanda da yenə elə olur. elə bil həmin versiya olan renderdə düzəltmişəm deyə "onun üstündə qalıb" bu. təzə yaratdığım obyektlərdəsə olmur.özüdə lap başqa istiqamətində render edə edə işi qurtardım e prosta render edəndə belə deyim səhnədə ancaq bu obyekt fırlanır o birisilər olduğu kimi qalır deyə görüntü düz olmur da. bacardığım ingiliscəylə axtardım heçnə tapmadım. başa düşmürəm niyə belə olur. düzəltdiyim şey çətiniydi. indidən sağ olun.

Verilmiş cavablar və yazılan şərhlər (1 cavab var)

maxxam (2017-06-20 21:25:11)
Aydın olmadı deyiniz - .max -file upload edib göndərin baxım yada screen shoot edib şekli gosterin.

Mövzu üzrə bənzər suallara da baxa bilərsiniz.

3ds max texture

3ds max proqramı

Autocad

3ds maxda ProBoolean və Boolean

3ds max 2016-da polygon

Məsləhətli Autocad, 3Ds Max kursu